Wednesday, September 14, 2011

rezekiku.

salam aidilfitri & salam kemerdekaan. so camne nan korang nya raya kali ni? ofkos la best kan..mana taknya mesti baju raya baru mesti wajib adanya tambahan lagi nan duit raya yg penuh poket kn...tapi jgn la lupa lak kt hari kemerdekaan yg bakal kunjung tiba bersama hari malaysia pd 16 september 2011 nanti. hmm..lamanya aku xmengupdate blog aku, seb baik si labah-labah xsempat nak wat sawang kt blog aku ni.
alhamdulillah, hidup ini adil. itulah janji ALLAH pd hambanya. korang, kali ni aku dapat tawaran kerja lagi dari OCBC Bank. terkejut aku. al kisahnya macamni..petang semalam 13/9/2011 lepas aku balik dari office, penat semacam la plak badan aku ni. so aku amek mp3  than aku pon layan lah lagu may. tetiba ade panggilan masuk. rupa-rupanya panggilan tu dari officer OCBC Bank, mr Lee. apa yg pelik, dia nk tunggu aku abes internship pastu nak discuss pasal keje dalam bln 10 ni seolah-olah xde interview lg tuk aku. maybe aku tersilap dgr ke mcmne ke. yela tgh excited katakan. insyaallah aku rasa x silap mendengar da. alhamdulillah. umi abah & my famili serta kwn2 sekeliling dan juga para pendidik sy, terima kasih atas segala doa kamu terhadap saya. saya bersyukur pada ALLAH.after that, fedex cam tahu2 je aku dapat offer keje dr company lain. so bakal bos sy di fedex, mr.David  tel saya mintak saya masuk kerje asap bln 10 ni. apa yg wat aku terkejut adalah tarikh aku masuk kerja pada 3/10/2011 ni...waa...masa tu aku nk kene ada kt uum anta report praktikum, nak jugak melepas rindu pada kwn2 disaat2 akhir sebelum berpisah lama dan sebelum berkawin. sobs sobs ;(k la, papepon...teruskan berdoa akan kejayaan aku agar aku berjaya di dunia & akhirat. kata umi saya, umi nk tgk ank umi ni berjaya didunia & akhirat. tu jela harapan dan impian seorang ibu kepada anaknya.

by dr choice.

1 comment:

Anonymous said...

wah chiep murah rzeki betol,twaran mncurah2..tahniah2 smga brjaya dlm apa jua bidang yg diceburi =)

~yeh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...