Thursday, March 3, 2011

sifat seorang perempuan bhg 2.

aku continue nan 1 org ppuan lg b4 aku start stdy...aku ad mid sem test sok...doa2 kn la leh jwb...

ok, ppuan yg k3 ni...mcm ni...pd mle aku knal dye mse aku 1st time fllow stu pgram daki gnung..minah ni agk sporting la ble 1st time aku sembang nan dye...hehehe...bkn taktik nk ngorat pon...xmacho la gne tktik tu....( weekkk, aku snirik nk mntah ble ckap cmni )hehe...xyh la aku cter ap yg blaku kt gnung tu sbb nye aku nan dye x smbang pjg pon mse lm pgram tuh...next, mse otw blik lm train...mlm ni ckup sjuk beb..aku xtipu,,dgn aircond + hujan lbat....smpai bhiguih aku....aku ttdow...n than aku tjge sktar jam 2-3 pg..aku tgk kwn2 aku smue tdow lne..maybe sbb pnat kot...aku xthan sjuk n than ase nk ke toilet...toleh kiri toleh kanan semue mmber ad air liur basi...hahahaha ( tokok tambh )...ak amek kptusan p toilet swg2....kluar je dr toilet aku ase nk mnum air la plak...suare rock aku ttbe muncul..hahaa..npe x rock nye...b4 aku naik train smpat lg aku snggah kt pst karok p karok...sore aku xla sdap sgt tp kalu nk msuk ajl n pulun semue trofi bleh jerk...hahaha ( rmate aku ckp,sore ang mcm sam bunkface la....)...k, aku smbung cter lam train,aku nmpak la minah ni...n than aku ajk dye tman aku mnum...korang taw x...poyo seyh aku ble aku ckap nan dye sbb ak kn senior dye...so,kne la cover sket...hehehehkmi pon mnum la.....
sbnarnye tu intro nk bzir kan mse korang jer....hahaha.xde ap pon...just nk cter mcmn aku knal minah ni jerk...minah ni swg yg ckup tggi sabar nye...simple dimple but pgangan agme yg agak bleh than ok nye la..hehehe..dye punye cre pmakaian n ckap ckup sopan...cair beb aku law smbang nan minah ni...dye ckup mmhami aku....dye bbze nan 2 owg yg aku da cter kt korang tuh...dye ni jenis slow sket...dlu aku slalu jer buli dye mse 1st time knal...dye slalu ckap kt aku " jgn kite amek ksmpatan owg lain tuk ksnagan pribadi kite..."...debik aku ase cm kene taik kt mke aku...hahahah..pastu aku stop nan tabiat brok aku...mse pon bllu tiap ari,aku mkin hri mkin rpt...maklum la..dunia di hjung jri....aku gne kn sgle kmdahan yg ad to keep cntac with her,....korang mesti ttnye...aku mnat kt mnah ni ke???hehehe...aku xleh jwb kt sni....t kn ad mulut yg bau longkang lk di luar sne....nk taw x,minah ni gk kuat jeles beb..hehe..aku x ckap..tp dye yg ngaku...mgikut teori dye la...hakikat nye aku xase cmtu pon....hmm..ap lg ea aku nk cter psl minah ni...actually,she one of my story that alwaz cntinue....ak ske gk sharing is caring nan bdk ni sbb nye...dye pndai sjuk kn air yg ngah mggoncang....suke la tu.....=)...
hmmm...k la wei....ak kne study da ni....daa....psal swg ag t aku smbung........


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...