Wednesday, March 2, 2011

teka-teki bodoh.

otak aku blank2 lg ni....asal aku bkak blog...xtaw nk tlis ap...org lain punye blog...bratus2 entry da ade...aku punye...hampeh tol la.....xpandai nk jd author...maklum la dulu cikgu bm xsempat ajr ilmu terakhir bm....tu yg jd cmni ni nih..huih.!!!!!

ni aku ade teka-teki lawak bdh...wt ilg tension korang...ni pon aku amek teka-teki org punye...tp xingat spe punye....sowi la der.....

Dalam byk2, Kain apa yang paling
berat di dunia?
* = Kain songket cap Gajah Duduk
Soalan matematik, 2 apek tolak 1 nyonya jadi apa?
* = Jatuh la nyonya tu...
Ibunya satu, anaknya beribu, apa dia?
* = Penyapu
Kalau 1 + 1 = 2, jawapan lain dia apa?
* = Jawapan lain salah la...
Ibunya diurut, anaknya dipijak.
* = Tangga
Pokok apa bila manusia nampak dia lari?
* = Pokok nak tumbang la...
Air apakah yang paling berani sekali?
* = Air terjun
Sungai apa yang paling kurus di dunia?
* = 'Slim River'
Sungai apakah yang tiada air?
* = Sungai di dalam peta
Buah apa bila dia masak dia timbul?
* = Buah Melaka
Kalau semua manusia jadi ikan, ikan jadi apa?
* = Jadi banyak la...
Apakah persamaan antara ikan kod dengan kod gitar?
* = Kedua-duanya boleh digoreng
ha......abes da pon.......gelak la swg2...aku pon xlarat da nk gelak.


1 comment:

Anonymous said...

tukar font derr,,payah nak bace T___T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...