Tuesday, April 5, 2011

mimpiku di siang hari.


tolak tambah...
hanya tinggal 2 bulan je lagi...
aku akn menjalani praktikal...
kt mane ?
biarlah ianye menjadi rahsia...

ape yg aku harap kan....
aku akn berjalan pd jalan seorang pegawai kastam...
berbekalkan ijazah yg aku miliki...
berbekalkan dgn sijil kastam yg aku ada...
berbekalkan doa + semangat juang...
aku mampu jadi pegawai kastam.

" hey, shah....nape ko nk jd kastam? ko xbace paper ke !!!
kastam da lelapkan duit gverment berbilion ringgit..."
bg aku...apa yg blaku, tu adalah sikap individu tu..
bkn career sbg kastam yg dipersalahkan...
aku nk jd kastam sbb nye...org tua aku ni...
nk sgt tgk aku jd kastam...
lg pon jauh lam hati aku pon ade gk la minat jd kastam ni...

t law aku da jd seorang kastam...
aku akn citer suka duka sbg kastam...
( kalau aku jd kastam la...)
doa2 kan la capai cita2 ni...
ok!!!

impianku...
realitykan impian org tua ku...

2 comments:

da change of my life said...

insyALLAH,,boleynyo eh awk jd kastam 2..

♥ Cik N ♥ said...

naty kte praktikal sme2 ek.. hihi ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...