Sunday, April 3, 2011

mulakan dengan semangat baru.


Alhamdulillah...
aku mampu lg tersenyum hari ni...
9.30 pg jap ag aku ade klas komputer...
sempat lg nk menaip kt blog aku ni...
hari ni aku menanam semangat baru...
& aku berharap...semangat ni kekal berpangjangan...
org putih ckp...
" may ALLAH bless you "...

bile bercerita pasal semangat ni...
ia memerlukan mindset yg kuat + disiplin + kepercayaan & keyakinan + doa & tawakal...
hmm....its not simple la kan...
tp aku ttp kene hadapi nye...

knp aku menanam semangat baru ???
xde pape pon...aku cume mau keluar dr pemikiran sempit aku ni...
mencari harapan yg seperti kelihatan pudar...
dgn lahirnye semangat ni...aku harap..aku xmudah putus semangat...

special song 4 me :

Mula mula semula mula merubah
Mereka merenung nasib sendiri
Tunjuk tunjuklah tolong tunjuklah
Aku ingin berubah

Sudah sudah sudahlah cukup cukuplah
Rugi yang lepas takkan ulangi lagi
Cuba cubalah sudi sudilah
Aku ingin mencuba

Verse
Hidup bagaikan pusingan roda
Kala di atas kala di bawah
Manusia bukanlah semua sama

Chorus
Mula terluka
Seriknya bertanya diam semula
Arah mengenal arah tujuannya
Susuri memori meninggalkan kekal yang abadi
Aku untukmu sekadar untuk menjamin duka
Ku hanyut dalam jalan kembali
Kembali berdiri kembali ku berdiri kembali

Mana harus ke mana dan bagaimana
Pelbagai persoalan
Hayat punya tujuan bukan mainan
Jika dipersia pasti merugikan
Cuba cubalah sudi sudilah
Aku ingin mencuba

Teristimewa ciptaan teristimewa manusia

Teristimewa manusia punya cita punya cinta


to my parent :

everything I do...
Its just for you...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...