Wednesday, June 29, 2011

sahabatku ain.


2007/2008 merupakan tahun kita menjalinkan ikatan sebagai seorang kawan. kita sama2 mendapat tempat di Kolej Matrikulasi Johor. tapi perkenalan kita adalah sekadar bertegur sapa. tanpa dirancang kita sama2 menyambung ke peringkat degree di UUM. day by day sehingga tamat perjalan hidup kita di sana selama 3 tahun, kita sekali lagi tanpa dirancang, kita di temukan di Jabatan Kastam Diraja Malaysia di Putrajaya untuk sama2 menjalani latihan praktikal. Alhamdulillah, perhubungan sebagai kawan tidak akan pernah putus selagi kita percaya kita adalah kawan.

ya!!!
aku agak tersentak dengan kata2 kamu apabila senyuman dan pertanyaan aku di balas dengan kata2 seperti itu.(cm dtg period lak kn...hehehe)

ya!!!
gurauan aku terlalu kasar. sindiranku begitu pedih. kata2ku umpama pedang yang bersedia berperang di medan juang.

sahabatku...
ketahuilah kamu jauh di sudut hatiku, xterlintas pun aku untuk menyakiti mu walau sebesar zarah. gurauan ku untuk menceriakan suasana mu yang begitu suram. di mata mu terpancar keletihan menghadapi segala cemuhan dan masalah yang bertubi2 dtg tanpa di undang. mungkin aku terlalu kasar bila mengajukan gurauan. maapkan aku. sepuluh jariku susun, seribu kemaafan ku pohon agar hubungan yg sudah terjalin bertahun lamanya terus jernih dengan berjuta erti persahabatan.

by dr.choice

1 comment:

♥ Cik N ♥ said...

sorry..!
thnks coz being my friend..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...