Sunday, July 3, 2011

selamatkan la aku...



menangis hati aku bile melihat jasad tanpa rohani.
hidup hanyut dek arus yang terus mengalir deras tanpa belas kasihan.
tiada lg cahaya yang dulu menyinari jalan ini...
tiada lg petujuk arah dan arah yang ingin dituju...
hati ini terus membuta...
telinga ini terus memekak...
suara dan lidah ini menjadi bisu tanpa kata-kata...
tangan menyambut dosa itu lg...
kaki melangkah ke arah dosa itu lg...
nafsu terus memandu tanpa berhenti lagi...
akal umpama di tikam dr berfikir...
syaitan terus bermaharajalela..
jauh nya aku dari Mu...

selamatkan la aku...
selamatkan la aku...
selamatkan la aku...
dr terus bergeluman dgn ujian yg tidak mampu aku tanggung lg..
berikan lah aku air mata itu lg agr aku dapat terus berlapang dada dgn seyuman keimanan Mu..

by dr.choice

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...