Sunday, April 24, 2011

aku ingin pulang.

assalamualaikum....

pe kabo pd sesape yg bce entry blog aku ni...blog aku xdela hot pon...aku menulis pon berdasarkan gerak hati aku je...ape yg terlintas di hati...aku taip je...agk lama gk la aku x MENG-update blog ni....aku xdela busy pon...tp sehari dua ni aku jiwa kacaw la...ape yg aku pk kan pon aku xtaw...

ok !!!
sekuat mane pon aku sebagai seorang lelaki....
sekuat mane pon aku sebagai seorang ank perantauan...
sekuat mane pon aku berkata aku sedang bersenyum...
sekuat mane pon aku menadah doa pd ILAHI...
& sekuat mane pon aku tabahkan hati...
aku tetap seorang manusia yg miliki hati ...
tuk menangis mengalirkan air mate jernih itu....

sedar x sedar...
hitung menghitung...
hisab menghisab...
tolak & tambah....
dah lama aku xpulang kerumah melihat...
wajah-wajah mereka...
wajah yg penuh mahligai...

aku sgt homesick skung...
even aku dunia dihujung jari...
ianya xmengubati hati aku selagi aku xberjumpa mereka didepan mata aku.
aku ingin pulang!
aku ingin pulang!
aku ingin pulang!
tp bersama suatu kejayaan yg telah aku janjikan.

rindu anak perantau...
dr.choice.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...